داروهایی که برای درمان FSGS بیماری کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر کنترل موثر نیست، FSGS ممکن ESRD به راحتی تشدید کنند. به منظور جلوگیری از بیماران مبتلا به FSGS ESRD نیاز به مصرف دارو به موقع درست باشد. در حال حاضر، مواد مخدر برای درمان بیماری کلیه FSGS موثر هستند؟

علل فوکال سگمنتال اسکلروز گلومرولی

شروع FSGS ممکن است به عوامل مختلف از جمله عوامل بیماری زا مسموم آسیب، هومورال غیر طبیعی، اختلالات همودینامیک، و اختلالات سیستم ایمنی مرتبط است. بر اساس گزارش آزمون از بیماران مبتلا به FSGS، بیماران مبتلا به FSGS به بسیاری از مجتمع های ایمنی به عنوان C3، C1q، IgM و IgA در اسکلروز کلیه پیدا شد. از این نقطه، داروهای زیر معمولا برای درمان FSGS بیماری کلیوی استفاده می شود.

مواد مخدر و یا داروهای برای درمان کانونی اسکلروز گلومرولی سگمنتال

1. گلوکوکورتیکوئیدها

قبل از بیماران به پردنیزون استروئید مقاوم هستند در پیش گرفته شده است. به طور کلی، بیماران ممکن است بهبودی در 3-4 ماه به دست آورند. اگر بزرگسالان با FSGS را بهبود پس از شش ماه دست یابد، ما مقاومت هورمونی به نام. برای بیماران مسن تر با FSGS، اغلب پزشکان توصیه می کنند که شما را پردنیزون هر روز دیگر برای 3-5 ماه می باشد. با این حال، اگر بیماران به کورتیکواستروئیدها پاسخ نیست، باید داروهای دیگر را.

2. CSA و FK506

خیلی اوقات بیماران مبتلا به FSGS ممکن است پروتئین ادرار خود را پس از شش ماه از استفاده از سیکلوسپورین کاهش می یابد، اما این بیماری در زمانی که بیمار عود به راحتی دوز خود را کاهش یا توقف پزشکی خود را. علاوه بر این، بیماران باید با توجه به سطح کراتینین سرم نظارت پرداخت و تغییر دوز خود را در زمان، به دلیل این داروها سمیت کلیوی داشته باشد.

3. عوامل سایتوتوکسیک

این داروها می تواند به عنوان درمان ثانویه استفاده می شود، اما اثرات درمانی باید به دقت مشاهده شده است.

4. ایمنی تبادل پلاسما و جذب

این دو درمان می تواند کمپلکسهای ایمنی و مواد زائد با مواد مغذی ضروری تبادل. به طور کلی، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می توانید تعداد زیادی از بین بردن، بعد از خون خود را بارها و بارها خالص شد.

5. سلول های بنیادی

این درمان در از بین بردن عوامل بیماری زا و بازسازی ساختار کلیه، به طور همزمان تمرکز دارد. در حالی که محیط داخلی نرمال می شود و کلیه ها به بازگشت به کار دوباره، آنها مجبور به تحمل این بیماری بیشتر است.

طرح درمان فرد باید در وضعیت بیماری بیماران بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها، شما می توانید یک دکتر آنلاین سوالات خود را در فرم زیر ترک مشورت و یا.

http://enfermedad-renal.com/Glomeruloesclerosis-focal-y-segmentaria/1842.html





:: برچسب‌ها: FSGS، درمان FSGS ,
:: بازدید از این مطلب : 4262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: